مامانا آب دهن بچم خیلی میره طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

اره عزیزم خیلی طبیعیه
علل مختلفی هم میتونه داشته باشه

رفلاکس یا حساسیت ب پروتئین گاوی دکتر ب دخترم گفت

واسه دختر منم همینطوره
خیلی زیاده
قدیم میگفتن دندونه

طبیعیه به خاطر سفت شدن لثه ها هست

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی