اب دهن بچم میره کسی دلیلش میدونه

۴ پاسخ

عزیزم شما تو سونو آنومالی تیغه بینی جنینت چند بود؟

منم اینجوریه

طبیعیه دختر منم همینه از ۲ ماهگی
رفلاکسم نداره دخترم

احتمال زیاد رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 ۲ ماهگی