بخاطر رفلاکسه پسر منم اینجوره
اگه شیر خوردن و وزن گیری و خوابش خوبه ربطی به رفلاکس نداره روند رشد طبیعیشه و بخاطر لثه و شروع فرایند دندون دراوردن هست و حالا حالا ادامه داره
نه عزیزم فقط بخاطر ریفلاکس نیست ، طبیعیه ، این سن هم دستشون رو زیاد میکنندهنسون هم آب دهان زیاد میریزن
دکتر به من گفت از دوماهگی ترشحات گوارشی زیاد میشه بخصوص تو رفلاکسیا
طبیعیه
چه دارویی میخوره عزیزم
دختر منم همینطوره میگن واسه همون. رفلاکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.