۶ پاسخ

بخاطر رفلاکسه پسر منم اینجوره

اگه شیر خوردن و وزن گیری و خوابش خوبه ربطی به رفلاکس نداره روند رشد طبیعیشه و بخاطر لثه و شروع فرایند دندون دراوردن هست و حالا حالا ادامه داره

نه عزیزم فقط بخاطر ریفلاکس نیست ، طبیعیه ، این سن هم دستشون رو زیاد میکنن‌دهنسون هم آب دهان زیاد میریزن

دکتر به من گفت از دوماهگی ترشحات گوارشی زیاد میشه بخصوص تو رفلاکسیا
طبیعیه

چه دارویی میخوره عزیزم

دختر منم همینطوره میگن واسه همون. رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 ۲ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی