چرایسره اب دهن دخترم میره

۵ پاسخ

چون لثه هاشو داره سفت میشه

پسر منم از 2 ماهگی اب دهنش زیاد شده

طبیعیه دختر منم همینطوریع

برای منم پسرم همینطور شده تف بازی میکنه با تف بادکنک درست میکنه

طبیعیه تا ۶ ماهگی همینه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 ۲ ماهگی
مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی