۶ پاسخ

اصلا 🙃

واقعا

صد حق 💔

واقعا 😭😭😭

😔بعضی وقتام تو بچگی هم ادم روز خوش نمیبینه هم تو بزرگسالی بدبختی یعنی این

کاش تو بچه گی مرده بودم

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری