خواهرم بارداری از کارش پرسیده سزارین ۴۵تومن
من دوهفته دیگه قراره انجام بدم چون سزارین اختیاری هستم دولتی قبول نمیکنه باید رفت خصوصی خصوصی هم سزارین بدون بیمه 50 و من چون تکمیلی دارم سقف بیمه هم واسه زایمان نامحدود 10 تومن میشه سزارین و اتاق وی ای پی هم میخوام بگیرم 5 تومنم اون میشه و دکترمم زیر میزی 15 میگیره
۱۰۰ هست حدودی
خود خواسته میشه ۷۰ میلیون فقط پول دکتر با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
با پول بیمارستان ۱۰۰ میریزه ولی اگ سزارین مجبوری باشع کمتر میشه خیلی و اک بیمه تکمیلی باشی تموم پولو برمیگردونن
اگه بیمارستان دولتی بری با بیمه ارزونتره
و بقیش ب دکتری ک انتخاب میکنید بستگی داره
قیمتها متفاوته
نمیدونم عزیزم فکر کنم بابیمه کمتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.