خانما به بچه شیش ماهه میشه شربت ایبوپروفن داد؟

۲ پاسخ

الان در حال حاضر شیاف ندارم

عزیزم اول سعی کن اگه خیلی تب داره شیاف بزاری ولی اگه پروفن میخوایی بدی از ۶ ماه به بعد میشه ولی باید حتماا معده اش پر پر باشه دکتر میگفت معده بچه ها حساس خدایی نکرده با معده خالی ممکنه باعث خونریزی بشه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی