۲ پاسخ

عزیزم جیش دو چیه خو بگو پیپی یا دستشویی بزرگ ‌‌..
اگه اذیت نیس عادیه درکل

چهارروزشاش نکرده،مگه میشه،

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی