خانما کسی سرخود لترازول خورده ؟

۴ پاسخ

سرخود نخور چون نمیدونی ک بدنت چیو نیاز داره

سر خورد اصلا نخور کیست میاره

دو سال اقدامم اکثرا میخوردم اخرین بار از روز ۳ پریود شبی دو تا البته ی خانوم بود رحممو بادکش کرد روز ۱۳ رفتم سونو ۳ تا فول داشتم رفتم ازاد سازی خریدم زدم شدم

آری من

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری