من دیروز واکسن دوماهگی دخترم زدم هر چهار ساعت دو برابر وزنش استامینفون دادمو مثل قنداق باهاش بستم که تکون نده، نه تب کرد نه درد کشید
اره سر ساعت پاراکید بخوره بیشتر هم میخوابه.خواب خودش تسکین دهندهس چون کمتر پاشو تکون میده این جوری...با ی چیزی ک خیلی گرم نباشه قنداق کن بیشتر کمر ب پایین ببند ک تکون نده
من گرفتم اما لازمم نشد ، همون پاراکید واسه پایین آوردن تب کافیه .
نیازی نیست بخدا پاراکید و سر موقع بده اصلا تب نمیکنه
کمک میکنه؟
منم خیلی استرسشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.