۱ پاسخ

آره من سر واکسنش خیلی استفاده کردم
خوب بود فک نمی‌کردم جواب بده ولی اوکی بود
دخترم از پاشویه خوشش نمیومد آب که بهش میخورد جیغ میزد ولی پد خیلی اذیت نمی‌کرد یدونه روی شکمش میچسبوندم یکی هم روی پیشونیش

سوال های مرتبط