۴ پاسخ

اگر گروهيه بله،ولي اگر انفرادي هستش ٣الي ٦ماه بايد بگذره

من البرز داشتم سنو انتی و آنومالی اینا رو همه رو پول دادم اون مراکزی هم قرار داشتن میگفتن این سنو ها رو انجام نمی‌دیم حالا شاید شهر شما فرق داشته باشه

ن قبلنا حداقل باید ۳ ماه بیمه می‌بودی الان نمیدونم شرایطش رو بستگی ب بیمت داره

الان بیشتراشون ورشکست شدن دیگه با هیچ جا قرارداد ندارن ، اول اسم بیمه ای ک میخای بشی رو تحقیق کن ببین کجاها قبول دارن

سوال های مرتبط