اگر گروهيه بله،ولي اگر انفرادي هستش ٣الي ٦ماه بايد بگذره
من البرز داشتم سنو انتی و آنومالی اینا رو همه رو پول دادم اون مراکزی هم قرار داشتن میگفتن این سنو ها رو انجام نمیدیم حالا شاید شهر شما فرق داشته باشه
ن قبلنا حداقل باید ۳ ماه بیمه میبودی الان نمیدونم شرایطش رو بستگی ب بیمت داره
الان بیشتراشون ورشکست شدن دیگه با هیچ جا قرارداد ندارن ، اول اسم بیمه ای ک میخای بشی رو تحقیق کن ببین کجاها قبول دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.