۸ پاسخ

این حلیم نیشابور 😁😁😁

تصویر

چرا قیمه ها را می‌ریزید تو ماستا😂

به به حلیم من عاشق حلیم هستم با لپه ندیده بودم جالب بود
من خودم حلیم با دارچین و شکر دوست دارم باردار بودم کل شهر صبح با ماشین دور می‌زدم دنبال حلیم
گیرم نمیومد گندم داخل خونه با آسیاب چند پالس میزدم بعد خیس میکردم و میپختم
منو بردی به خاطره ها😅

چطوری درست کردی

نوش جان

اره دختر منم خیلی دوست داره مقوی هم هس

اونا لپه است ؟؟؟؟

نوش جان.چطوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی