این حلیم نیشابور 😁😁😁
چرا قیمه ها را میریزید تو ماستا😂
به به حلیم من عاشق حلیم هستم با لپه ندیده بودم جالب بود
من خودم حلیم با دارچین و شکر دوست دارم باردار بودم کل شهر صبح با ماشین دور میزدم دنبال حلیم
گیرم نمیومد گندم داخل خونه با آسیاب چند پالس میزدم بعد خیس میکردم و میپختم
منو بردی به خاطره ها😅
چطوری درست کردی
نوش جان
اره دختر منم خیلی دوست داره مقوی هم هس
اونا لپه است ؟؟؟؟
نوش جان.چطوری درست کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.