۵ پاسخ

بله باید برید خودتون باامپول فشار به دنیا میارن

بچه اولته؟ من بچه اولمه ۴۰هفته ۳روزمه سنو دارم گفتن ک تا چهارشنبه صبر میکنی بعد میری زایمان میکنی

پیاده روی و پله بالا پایین کن
بچه اول همینطور
من ۳۹ هفته و پنج روز دردم گرفت

معاینه تحریکی شدی؟؟
😕اره دیگه باید بری یا قرص میدن بهت دردات شروع بشه یا آمپول

دکترت نامه نداده کی بری بستری شی؟ دکتر من یه تاریخ نوشت تو نامه گفت اگه نا اونموقع زایمان نکردی این تاریخ صبح زود بیمارستان باش که خودمون کمک کنیم زایمان کنی

سوال های مرتبط