۵ پاسخ

چند روز تاخیری

علائمت کاملاً شبیه منه، باید زودتر بری یه دکتر خوب بهت دارو میده تا سقط نشه

منم باردار شدم رفتم بتا دادم ۳۰۰ اومد ولی بعد خود به خود سقط شد

من چهار روز داشتم

اگر لکه بینت کمه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری