منم دیروز زدم نداشتن روتا ویروس رو
عزیزم پیگیرباش منم دهم واکسن زدم هم خوراکی بودهم تزریقی البته من شهرکردم
بهم گفت اگه برامون آورد سهمیه ۲و۴و۶ ماهگی تا ۶ماهش مهلت داره میدم بهش
سلام عزیزان منم ۲۵ اردیبهشت زدم این قطره ویروس نداشتن و الانم رفتم نداشتن
اینجام من چکاب یک ماه که بردم داشتن میگفتن مال روتا نیست
واسه پسرم قطره روتا ویروس نداشت که واسه اسهال هست
برا منم یه قطره خوراکی نبود هنوزم نیوردن
نه من تو جنگ زدم ۲ ماهگیشو تو ساری کامل بود ۴ ماهگیم که تکرار اونه تهران زدم بازم کامل بود
نمیتونی بری بهداشت دسگه ایی بپرسی؟ شاید اینا ندارن
اره گلم منم دیروز زدم. ی قطره خوراکی روتا ویروس رو نداشتن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.