دختر منم ابدا نمیخوره،میوه،فرنی،شیر برنج،شله زرد….کلا هرچیز عالی ک مامانا ب عنوان میان وعده میدن بچه من لب نمیزنه و همچنین هرچیز شیرینی
من پوره میکنم میزارم فریزر یخمکی میشه بهش میدم بعضی وقتا هم با شیر ترکیب میکنم مثل بستنی میشه گاهی اوقات هم میزارم تو بشقاب جلوش و میرم بعد میبینم خودش کم کم میخوره ولی وقتی هی بگم بخور یا پیشش باشم لب نمیزنه البته یادش دادم میوه های هسته دار باید هسته رو در بیاره از دهنش برا همین خیالم راحته
بستنی میوه ای درست کن
با قاشق بده ببین میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.