اصلا سمتش نرو افتضاحه😶 من واسه یه نوار قلب رفتم اونجا تا برگردم صدبار به خودم فوش دادم
بی نظم ، شلوغ ، کارکنای بی اعصاب ، حریم خصوصی صفررر ، نظافت صفررر
برو البرز اونجا بهتره باز
یکی از دوستام اونجا بود میگه افتضاحه
جاری من بیمارستان کمالی زایمان کرد اصلا راضی نیود،میگف موقع زایمان ولم کرده بودن ب حال خودم گه گاهی میومدن سر میزدن چن سانت باز شده ،خیلی درد کشید بنده خدا
اصلا چیزای خوبی ازش نشنیدم
یه بار گذرم افتاد کلا ب اونجا
من که خوب ازش نشنیدم خودم میرم امام علی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.