۵ پاسخ

اصلا سمتش نرو افتضاحه😶 من واسه یه نوار قلب رفتم اونجا تا برگردم صدبار به خودم فوش دادم
بی نظم ، شلوغ ، کارکنای بی اعصاب ، حریم خصوصی صفررر ، نظافت صفررر
برو البرز اونجا بهتره باز

یکی از دوستام اونجا بود میگه افتضاحه

جاری من بیمارستان کمالی زایمان کرد اصلا راضی نیود،میگف موقع زایمان ولم کرده بودن ب حال خودم گه گاهی میومدن سر میزدن چن سانت باز شده ،خیلی درد کشید بنده خدا

اصلا چیزای خوبی ازش نشنیدم
یه بار گذرم افتاد کلا ب اونجا

من که خوب ازش نشنیدم خودم میرم امام علی

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری