۱۲ پاسخ

دامزره 💨

نه عزیزم نگران نباش منم میدونی که مثه خودت بودم اصلا علائم نداشتم تازه این وسطا یه روز لکه هم دیده بودم استرسم ده برابر شده بود اما خداروشکر فعلا تا اینجا خوبه
ان تی که بری خیالت کلی راحت میشه دیگ به علائم فکر نمیکنی قربونت برم❤️❤️❤️🥰

گهوارتو پاک کن به خودت استرس نده

من حتی نمیدونستم ممکنه ایست قلبی کنه و الان هرررر ثانیه مظطربم💔😭

کچه نگران مبه نانا انسان روژی وایه باشه روژی وایه حالی خراپه
اوچل رضوان جیان همو کس وک یک نیه امن بوخوم له حاملگی دا زور نارحت دبم اما زورم دیون هر دلی حاملش نین

بله من قبلا سقط داشتم و پانزده هفته و یک روز ایست قلبی و توقف رشد داشتم دنیا رو سرم خراب شد و تا الان هیچکی علتش بهم نگفت

طبیعیه هفتت بیاد بالاتر بهتر میشی

به عنوان کسی که از اول بارداریش ن تهوع داشتم ن از چیزی خوشم اومده ن بدم اومده فقط دل درد پریودی و گهگداری کمر درد داشتم بهت میگم منم سر تشکیل قلب کلی استرس کشیدم سر ان تی هر کی منو تو اون مطب میدید میفهمیدم استرس دارم خیالت راحت خدایی که این هدیه رو بهت بخشیده بخواد تحت هر شرایطی برات نگهش میداره من دیگ به خودم قول دادم استرس نکشم سپردم به خدا تا الانم خیلی بهم سخت گذشته چون منم تجربه اولمه کسیو ندارم قبلانم تجربه ی سقط داشتم بیخیال باش علائم ی روز هست ی روز نیست ی روز سرحالی یه روز نه این گهواره ام اندازه ای که خوبی داره همون اندازه ام استرس و تنش به ادم میده

آرامش مهمترین چیز هستش

سلام توقف رشد جنین بیشتر مال هشت هفته اول نگران نباش خیلی عادیه که بعضی روزا علائمی نداشته باشی مخصوصا از هفته ای که تو هستی کم کم تهوع و ویارای شدید کمتر میشه و حتی برای بعضی ها علائم از بین میره
آرامش مهمترین چیزه و اگر لکه بینی داشتی باید برای بررسی بری پیش دکترت برای افرادی که ضربان قلب بچه شون نرمال بود توقف بارداری اتفاق نمیوفته

اره ادم استرس میگیرع توقف رشد ایست قلبی ادم استرس میگیره.
ولی دیگ علایمامون می‌ره

دقیقا نه آبجی خودت نگران نکن و مطالب سقط و اینجور چیزها نخون

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری