خانما علائم مرگ جنین در رحم چیه؟؟یا علائم توقف رشد؟؟

۷ پاسخ

من اینجوری شدم همه علائمم از بین رفته
گفت توقف رشد خورده تو ۶ هفته
باز هفته دیگه بیا سونو

علائم هات یهو از بین میرن

هیچ علائمی نداره ، به این چیزا فکر نکن اصلا

علائم از بین میره. شکم سفت میشه لک بعد خونریزی.

لک داشتن زیادو از بین رفتن کامل علائم بارداری من اینجور بودم

علایمی نداره

چرا فکر همه بیشتر رو این سواله؟؟؟

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
فری فری قصد بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری