من اینجوری شدم همه علائمم از بین رفته
گفت توقف رشد خورده تو ۶ هفته
باز هفته دیگه بیا سونو
علائم هات یهو از بین میرن
هیچ علائمی نداره ، به این چیزا فکر نکن اصلا
علائم از بین میره. شکم سفت میشه لک بعد خونریزی.
لک داشتن زیادو از بین رفتن کامل علائم بارداری من اینجور بودم
علایمی نداره
چرا فکر همه بیشتر رو این سواله؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.