۱۷ پاسخ

وااای چقدر آدم می‌ترسه با این تاپیکا من با کلی سختی باردار شدم خدا ایشالا همه بچه ها رو برا پدر مادرشون حفظ کنه

شما باید حتما کورتاژ کنی چون جاش خیلی سفت شده تو خونه نمیوفته

دقیقا منم همینجور به سرم اومد رفتم سونو گفت ۴ هفته هس رشدش متوقف شده .من حس میکنم به خاطر آمپولای پروژستورن هست چون منم ۶تاشو زدم قبلش بچه هم قلب داشت همه چیشم اکی بود ....آمپول اول رو که زدم فرداش یه چیزی شبیه دوده سیاه ازم دفع شد از همون موقع انگار قلبش وایساده بود

میتونه از ضعیفی اسپرم باشه وخیلی چیزای دیگه منم ی دونه اینجوری شدم

یه سونوی‌دیگه برو بعد..

چ دردناکه

گلم نگران نباش
مشکل کورموزونیه
منم زنداییم دو تا سقط کرده بود مشکل نازایی داشت یازده ساله که ازدواج کرده
دوباره باردار شد برای بار سوم عین تو شد مشکل از اسپرم همسرته آزمایش میگیرن ازش
بعد سه ماه دیگش باردار شد سر کلاژ کرد
دهانه رحمش باز بود همش سقط میکرد

والا هیشکی نمیدونه چرا .برامنم همینطور شد ۶ماه پیش کورتاژ شدم
الان دوباره تازه باردارم توکل برخدا

ایست قلبی تو این هفته ها ممکنه اتفاق بیوفته ، منم قبلی هفت هفته همین طوری شد ، این یکی رو خدا برام نگه داره

ب خونریزی نیوفتادی!

قند یا فشار خون نداشتی!؟

آخی عزیزم ،جنینتو بده برای آزمایش تابفهمی

این پیامارو میبینم میترسم واقعا

دفعه اول ؟ میگن ممکن دلیل خاصی نداشته باشه تا یکبار طبیعی

از کجا فهمیدی

ای وای چرااااخه🥺

چجوری فهمیدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری