۶ پاسخ

استرس میگیرم

هر چقدر دیرتر ببری هم خودت هم خودش بیشتر اذیت میشین

اصلانترس بنظرم همینحالا ببرش هرچی کوچیکتربهتر من امیرحسین کوچیک بود همینقدی بقد پسرت بود بردمش شایدم کوچیکتر یازده سالونیم گذشته دقیق یادم نیس😅

ببر زودتر ب پا زدن میوفته بدتر اذیت میشه

هرچي زودتر ببري بهتره
بزرگتر بشه ترست و اذيت شدن بچه بيشتر ميشه

منم همینم ولی ماه بعد میبرمش هرچی بزرگتر میشن هوشیارتر میشن 😔

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۹ ماهگی