منم همون طوری ام
مشخصه که شیرم خوبه چون ماشاءالله مدفوع و ادارش خوبه
منم اصلا دوست ندارم شیر خشک و شیشه بدم
ولی فکر کنم دلدرد دارن میخوان اونجوری خودشون ک اروم کنن
دیروز پشتم درد گرفته بود از بس نشسته شیرش داده بودم
باید دراز بکشیم کنارشون خودمون داغون نشیم
منم دخترم یدونه سینه ام رو میخوره . شیر خشک نان میدم با شیشه شیر بیبی لند . نگران نباش سینه تو هم میگیره بده بخوره جون بگیره
من دخترم همینجوریه شیرخشک گرفتم براش ولی سعی میکنم شب بهش بدم .
شیرافزا ایناهم خیلی خوردم هیچی رو من تاثیر نداشت
سیر نمیشه
پستونک و برندشو عوض کن
اون ولع مکیدن داره ممکنه رفلاکس هم داشته باشه من خواهرزاده م اینجوری بود
من کمکی نان ۱ با شیشه بیبی لند میدم شیشه بیبی لند سری نرمی داره و تقریبا شبیه سینه مادر و بچه بهش عادت نمیکنه من ۲ بار شیر خودمو میدم یبار شیشه همینطور ب نوبت چون خودمم خیلی اذیت میشم از طرفی بچمهم با سینمسیر نمیشه و مثل تو مدام بابد بهش شیر بدم و بارم گشنس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.