۶ پاسخ

منم همون طوری ام
مشخصه که شیرم خوبه چون ماشاءالله مدفوع و ادارش خوبه
منم اصلا دوست ندارم شیر خشک و شیشه بدم
ولی فکر کنم دل‌درد دارن میخوان اونجوری خودشون ک اروم کنن
دیروز پشتم درد گرفته بود از بس نشسته شیرش داده بودم
باید دراز بکشیم کنارشون خودمون داغون نشیم

منم دخترم یدونه سینه ام رو میخوره . شیر خشک نان میدم با شیشه شیر بی‌بی لند . نگران نباش سینه تو هم میگیره بده بخوره جون بگیره

من دخترم همینجوریه شیرخشک گرفتم براش ولی سعی میکنم شب بهش بدم .
شیرافزا ایناهم خیلی خوردم هیچی رو من تاثیر نداشت

سیر نمیشه

پستونک و برندشو عوض کن
اون ولع مکیدن داره ممکنه رفلاکس هم داشته باشه من خواهرزاده م اینجوری بود

من کمکی نان ۱ با شیشه بی‌بی لند میدم شیشه بی‌بی لند سری نرمی داره و تقریبا شبیه سینه مادر و بچه بهش عادت نمیکنه من ۲ بار شیر خودمو میدم یبار شیشه همینطور ب نوبت چون خودم‌م خیلی اذیت میشم از طرفی بچم‌هم با سینم‌سیر نمیشه و مثل تو مدام بابد بهش شیر بدم و بارم گشنس

سوال های مرتبط