چون هنوز آمادگی نداره پسر منم تقریبا سه هفته پیش تست کردم اوق میزد ندادم الان یه هفته ای هست شروع کردم استقبال میکنم
موز بعداز یکسال باید بدی. بشدت سنگینه واسه الان
دکتر ب منم گف از ۴ ماهگی شروع کنم
چی دادی بهش ؟ سعی کن خیلی رقیق باشه با آب یا شیر رقیق کن
بعدم طبیعیه چون قورت دادن و جویدن یاد گرفتنیه . کم کم یاد میگیره .
هدفتو بذار برای اینکه با مزه ها آشنا بشه فقط .
هنوز خیلی زوده
دکتر دختر من گفت پنج و ماه نیم اگه کم وزن بود میتونی شروع کنی در غیر این صورت اگه زودتر شروع کنی ممکنه پرزهای روده ش از بین بره
زوده خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.