بیمارستان نیکان اقدسی کسی زایمان کرده جدیدا طبیعی؟ ه

۲ پاسخ

هزینه رو به من بدون اتاق خصوصی گفتن ۱۰۰ تومن ولی یه ماما استوری گذاشته بود تخفیف گذاشتن ۷۵ تومن نمیدونم دقیق بازم تماس بگیر بپرس

هزینشو نمیدونی‌جقدره

سوال های مرتبط