۸ پاسخ

از ۵ ماهگی شروع کردم

ممنون عزیزدل🥰😍

پریودیم روبه تنظمی رفته بود هرروزچای دارچین وچای سبز می خورم

الان دارم ورزش برای بانوان راانجام میدم تاکل بدنم گرم بشه چون کل بندم سردی هستش چندسال تلاش می کنم برای بارداری

مرسی ممنون گلم

انشالله که بچه هاتونوبراتون نگه داره جدم پشت پناه شما وبچه هاتون باشه براتون آرزوسلامتی وتندرستی می کنم🥰😍

من که بچه ندارم ولی دارم تلاش می کنم برای باردارشدن برام دعا کنیدچون شرایط پول درمان روندارم توخونه درمانموشروع کردم اونم ازراه ورزش

چن هفته دنیا اومد

سوال های مرتبط