من حتی بعد شش ماه زایمانم رفتم باشگاه اصلا از قبلش هم نه از داخل نه بیرون
درد و سوزش نداشتم
نبابددردداشت باسه بروسونوبده
من درد ندارم نمیدونم ولی اگه خیلی اذیتی برو دکتر چون یهو اینطور شدی عزیزم .
من اینجوری نیستم انگار نه انگار سزارین شدم حتی تو باشگاه هیپ تراست میزنم با وزن ۲۰ کیلو اصن درد نمی گیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.