۴ پاسخ

من حتی بعد شش ماه زایمانم رفتم باشگاه اصلا از قبلش هم نه از داخل نه بیرون
درد و سوزش نداشتم

نبابددردداشت باسه بروسونوبده

من درد ندارم نمیدونم ولی اگه خیلی اذیتی برو دکتر چون یهو اینطور شدی عزیزم .

من اینجوری نیستم انگار نه انگار سزارین شدم حتی تو باشگاه هیپ تراست میزنم با وزن ۲۰ کیلو اصن درد نمی گیره

سوال های مرتبط

مامان نیم وجبی ها❤️ مامان نیم وجبی ها❤️ ۱ سالگی