مواظب باش کمتر نشه مدام هندونه و...بخور
ازمن دگه زیاده
خیلی کم نیست؟
واسه منم 8 و 9 بود خدا رو شکر همون نگه داشتم تا موقع زایمان
باید سرم درمانی بشه.
تست نشتی گرفته بشه
هر روز ان اس تی بدی.
من ۳۶ هفته سر دخترم اینقد بودم. تا ۳۷ هفته و۴ روز هرروز ان اس تی دادم
منم همونه
خطرناک نیس استرس نکن ولی تا میتونی اب بخور
ابتو با یه ذره نمک بخور ک سریع دفع نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.