توی ۳۴ هفته و خورده ای مایع اش ۸ یا ۹ باشه خطرناکه ؟؟؟

۷ پاسخ

مواظب باش کمتر نشه مدام هندونه و...بخور

ازمن دگه زیاده

خیلی کم نیست؟

واسه منم 8 و 9 بود خدا رو شکر همون نگه داشتم تا موقع زایمان

باید سرم درمانی بشه.
تست نشتی گرفته بشه
هر روز ان اس تی بدی.
من ۳۶ هفته سر دخترم اینقد بودم. تا ۳۷ هفته و۴ روز هرروز ان اس تی دادم

منم همونه

خطرناک نیس استرس نکن ولی تا میتونی اب بخور
ابتو با یه ذره نمک بخور ک سریع دفع نشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد