۳۴ هفته و خورده ای مایع ۹ کمه؟؟؟

۳ پاسخ

اب زیاد بخور...هندونه و دلستر اگه قند نداری بخور

تا میتونی مایعات بخور هنوز مونده تا زایمان کنی

لب مرزی ۸ به بالا نرماله

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی