۳ پاسخ

دختر منم همينه😫يه روزايي انقدر كم ميخوره ك ميترسم چرا اينجوري ميشه اخه🤦🏻‍♀️وزنشم كمه يه روزايي پراشتهاس يه روزايي هم ميخوام بهش شير بدم گريه ميكنه نميخوره

هوا گرمه بخاطر همین،بعضی بچه ها تو گرما اشتهاآور خیلی کم میشه بچه های منم اونطوری هستن

نخوره
پسرمنم گاهی اوقات نمیخوره چاره ای نی گشنش شع میخوره

سوال های مرتبط

مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی