من میگیرم واقعا اعصاب درد کشیدن ندارم
به منم همینو گفت به حرفش گوش ندادم 😀و راضی بودم که گوش نکردم با شیاف اصلا دردش کنترل نمیشه شیاف واسه روز سوم به بعد درد که کمتر شده خوبه
من قطعا میگیرم مخدرش بالاس اسیبی به بچه و مادر وارد نمیکنه
به منم دکتر اینو گف ولی من پمپ درد گرفتم خیلی خوبه
ب منم اینو گفت
من با شیاف دیکلوفناگ میمیمرم و زنده میشم. واسه همین انتخابم پمپ درده
منم به همین علت نگرفتم،نگران نباش با شیاف دردت قابل کنترله احتیاج به پمپ درد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.