۷ پاسخ

من میگیرم واقعا اعصاب درد کشیدن ندارم

به منم همینو گفت به حرفش گوش ندادم 😀و راضی بودم که گوش نکردم با شیاف اصلا دردش کنترل نمیشه شیاف واسه روز سوم به بعد درد که کمتر شده خوبه

من قطعا میگیرم مخدرش بالاس اسیبی به بچه و مادر وارد نمیکنه

به منم دکتر اینو گف ولی من پمپ درد گرفتم خیلی خوبه

ب منم اینو گفت

من با شیاف دیکلوفناگ میمیمرم و زنده میشم. واسه همین انتخابم پمپ درده

منم به همین علت نگرفتم،نگران نباش با شیاف دردت قابل کنترله احتیاج به پمپ درد نیست

سوال های مرتبط