۱۳ پاسخ

منم زایمان قبلیم پمپ درد داشتم و خیلی خوب بود،بچه هم خیلی خوب بود حالش

من پمپ درد داشتم خیلی خوب بود بچههم مشکلی نداش

پمپ درد هییییچ تاثیر بدی روی جنین نداره دکترت چرت گفته

اصلا پمپ درد رو‌بعد زایمان برات وصل میکنن چ ربطی داره که بچه گیج کنه من خودم بچه اولم پمپ درد داشتم خیلی خوب بود

زایمانت طبیعی بودیاسز عزیزم

منم نگرفته بودم برام مسکن و شیاف میزدن کناریم داشت حالمون یکی بود به نظرم خرج اضافیه

من پمپ درد گرفتم واااااقعا راضی بودم هرچقدر هم پولش باشه می ارزه

بگو مسکن بزنن نمیفهمی

من به دکترم گفتم میخوام ولی میترسم رو بچه تاثیری بذاره، گفت اونقد واجب نیست ولی دوز داروها به اندازه ایه که رو بچه تاثیری نمیذاره.. منم میخوام بگیرم خیلی شنیدم تحمل دردو راحت تر میکنه

من به شیاف دیکلوفناک واکنش شدید تهوع استفراغ درد شکم میدم مجبورم پمپ درد بگیرم

خیلیا استفاده کردن و خوب بودن هم خودشون هم بچه هاشون
چه عجیب که اینجوری گفته ..

چرا بچه رو گیج می‌کنه ؟ من خودم خیلی تو فکر پمپ دردم همش میگم خدا کنه برام بزارن

زایمان قبلم

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد