۱۹ پاسخ

خیلی برا من تاثیر داشت…فقط تو بیمارستان پرستار ی بار برام شیاف گذاشت

خیلی خوبه بگیر حتما اما عوارض داشت واسه من. سردردهای شدید و گیجی زیاد تا ۷روز

منم امروز مرخص شدم از بیمارستان دکتر منم گفت نگیر منم گوش کردم
خب راستم میگفت خوب شد نگرفتم

هزینه ی الکی نکن
باور کن پمپ درد فقط چند نوع مسکن که قاطی کردن

دکترت درست میگه
پمپ درد یه مقدار مسکن هستن

یه آشنای ما تو اتاق عمل میگفت

با خودتون شیاف مسکن بیارید
اصلا نیاز به پمپ دردندارید

لازم نیست عزیز
واقن خرج الکیه
دردش قابل تحمله اونجا شیاف و امپولم میزنن چه خبره مگه

من واقعا دردم کم بود و فکر میکنم اثر همون پمپ درد بود که اذیت نشدم. البته من مقداری از پمپ دردم هم موند چون دردام زیاد نبود قطع کردن فقطم یه بار خواستم که برام شیاف بذارن من برگردم عقب بازم میگیرم پمپ درد رو

من خیلی پشیمونم چرا سره زایمان اولم نگرفته بودم

عالیه شک نکن پمپ درد بگیر

برا من پمپ درد جوابگو نبود فقط شیاف

به نظرم بگیر خیلی خوبه ، مخصوصا زمانی به دردت می خوره که شکمتو فشار میدن یکم درد داره بعد سریع پمپ درد میزنی خوب میشی.یکی هم اینکه وقتی اولین بار می خوای از تخت بری پایین و راه بری یکم احساس ضعف و درد داری که باز پمپ درد اینجا به دادت میرسه.من پمپو دور گردنم انداخته بودم و راه می رفتم و هی دکمشو فشار میدادم🤣🤣🤣

خواهرم تو بچه سومش پمپ درد گرفت به من هی تاکید میکنه که حتما بگیر مادرمم میگه اصلا نفهمید کنارش بوده

والا به من شیاف چهار ساعتی دادن اصلا دردی حس نکردم

اگه دکترت خودش همش هواسش بهت باشه. واقعا نیاز نمیشه. چون خیلیا میرن همون دکتر شیفت میاد بعد ولش میکنه همراه هم ندارن. تا پرستار شیاف برسونه پدرش در میاد پمپ میگیرن که راحت باشن

خیلی جیز خوبیه هزینش زیاد نیست بگیر حتما

من برا بچه اولم گرفتم خیلی درد داشتم برای بچه دوم دیگه نگرفتم‌ دردم کمتر بود😂

نه گلم من هم زایمان اولم پمپ درد گرفتم همون درد رو داشتم تو رچزایمان دومم بدون پمپ درد بود همون مسکن و شیاف جوابگو بود

مگه هزیته اش چقدره؟

برای من داشت من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی