پمپ درد تاثییری دار یا الکیهه؟

۹ پاسخ

وای من گرفتم ولی به محض اینکه می زدم دستم به شدتی درد می گرفت اون شب اصلا درد بخیه حس نکردم فقط تا صبح درد دستم منو کشت این دفعه نمی گیرم خاطره خوبی ازش ندارم. بعضی میگن خوبه ولی برا من اینطور نبود

حتما بگير عاليه خيلي درد رو كم ميكنه من خودم داشتم دردش واسم مث پريودي بود

اگ تحمل دردت کمه بگیر برا من اصلا نیاز نشد شیافم دوسه بار گذاشتم

ااااره من هرکیو‌دیدم داشته شب اول اصلا درد نکشیده ولی وای از اونا ک‌نداشتن خودم سر پسرم ب چشم میدیدم ناله و‌گریه سزارینی هارو بخدا بدنم میلرزید

شیاف هم اوکیه

هزینه اش چطورع؟؟

من میخواستم بگیرم خودشون گفتن با همون قرص و شیاف اوکیه نیاز به پمپ نیست

من ک لازمم نشد با همون شیاف کاملا اوکی بودم

میگن عالیه حتما استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۸ ماهگی
مامان مامان  فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی