۱۵ پاسخ

من باشیاف کاملا اوکی بودم هیچ دردی نداشتم زودم سرپاشدم

من داشتم عالی بود از این دومی هم حتما میگیرم

پمپ درد گویا به بعضیا نمیسازه، یا دردشونو خیلی اروم نکرده ، تهش باز شیاف گذاشتن.
انگار همون شیاف بیشتر راضین

با شیاف اوکی عزیزم نگران نباش

مال من كه مسكن ميزدن و شياف اصلا دردو متوجه نشدم نياز به پمپ درد نبود

پمپ درد نداشتم با شیاف اوکی بود

من پمپ درد داشتم ، وقتی دکمه ش میزدم دردم آروم می‌گرفت خیلی زود تمامش کردم☹️ بقیه اش درد مجبور بودم تحمل کنم
به نظرم پمپ بگیر حتما مخصوصا تو ریکاوری که شکمت فشار میدن خیلی لازمه خیلیییییییی خیلیییییییی

منکه به معنای واقعی کلمه پاره شدم سزارین دوم یعنی قشنگ پاره هاا

من داشتم بنظرم خیلی تاثیر داشت و خوب بود

گرفتم ولی برای من اصلااا.تاثیری نداشت، شیاف خیلی بهتر بود و دردامو مینداخت…بعد ک به پرستار گفتم چرا دکمه نداره ک موقع درد فشارش بدم گفتن ک چون تحریم هستیم ایرانیه و دکمه کنترل درد نداره!!! ارزون‌تر هم بود و کم کم خودش تزریق میشد،ولی برکردم عقب انتخاب نمیکنم فقط شیاف

شیاف میزاشتن، یکم درد داری دیگه، درازی زیاد نیست اولین راه رفتن خیلی سخته خیلی

من پمپ درد داشتم اصلا به دردم نخورد چون دردم ی جوری بود ک صداشون میکردم برام مسکن تزریق میکردن خودشون

پرسیدم گفتن با شیاف اوکیه پمپ درد خوبه بد نیست ولی با شیاف هم کنترل میشه تازه عوارض هم داره پمپ درد

من پمپ درد نگرفتم و شیاف استفاده کردم
مامانم سزارین نشد ولی عمل رحم انجام داد پمپ درد گرفته بود میگف بهم نمیساخت میگف همینکه فشار میدادی سرت میخاست بترکه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی