۵ پاسخ

نگران نباش میگن خودشون داروهای خوب میدن ،بدون پمپ دردم همه چی اوکیع

تو بیمارستان خودشون میزنن عزیز من، تو اتاق عمل برات میزنن

شما که اجازه بگیری همونجا برات انجام میدن هزینه رو پرداخت میکنی البته بیمارستانای کرمان اینجورین

پمپ درد بنظرم نیاز نمیشه

واه چه ربطی به دکتر بیهوشی داره 😐😐😐منم میخوام بگیرم

سوال های مرتبط