۵ پاسخ

منم پسرم همیطور بود با مشاوره پزشکش و توصیه هاش بهتر شده .

تپل بچت یا لاغر از من 7کیلو لاغره خیلی 😭😭😭1هفته دیک 7ماهش میش

دختر منم وقتی۸٫۹ماهش بود ۲ماه استپ کرد کلی ازمایش سالم سالم بود دندون هم درنیورده بود به خاطر دندون نبود دکتر بهش زینک داد و خودمم بهش سویق میدادم یک ماه بعد نیم کیلو اضافه کرد و دباره اشتهاش خوب شد

الان دقیق چند کیلوه ؟

هیچ
دختر منم
هعی
وقتی غذا نخوری شیر نخوری مگه رشد میکنه ادم

سوال های مرتبط