اگه میتونی کمک بگیر اگه ن با تایت و سفید کننده بدون بو بشور
بوش اذیت کنندس،من ک یبار استفاده کردم و فقط ریختم بمونه حالم بد شد،حالت تهوع و سردرد گرفتم
من ریختم بو داشت روز ریختما شبش ی سردرد گرفتم تا صبح نشستم
ممنم همسرم نمیزاره بزنم حتی استکان هارو
ماسک بزن ک بوشو زیاد حس نکنی
من میریزم ماسک و دستکش استفاده میکنم
تا حد امکان استفاده نکن اگرم خیلی مجبوری سفید کننده بدون بو استفاده کن دستکشم حتما دستت کن
تاید استفاده کن بو نداره
کار هر روز منه
جرم گیر میزنم
الان لباس پسرمو با وایتکس شستم
به نظرم نزن با مایع و تاید بشور یا بده شوهرت سفیدکننده بزنه دیگه اگه مجبوری دوتا ماسک بزن دستکش دستت کن هواکش روشن کن درو پنجره های خونه هم باز بزار سریع هم بشور زیاد نمون تو سرویس
نه واقعا دیگ نی نی بزرگ شده خطرناکه من جدیدا میریزم میدم همسرم بشوره
عزیزم اصلا نباید استفاده کنی بوش خیلی بده برات مسمومیت بارداری میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.