۶ پاسخ

من هفته اول حریره رو صبح میدادم یه کم بالا میاورد
هفته دوم حریره رو شبا میدم و کمی غلیظ تر همراه موز.دیگه بالا نمیاره

عزیز این خانم میتونه کمکتون کنه

منم مثل خیلیاتون نمی‌دونستم چی به بچم بدم 😕
تا اینکه این کانالو پیدا کردم 😍👇
برنامه غذایی دقیق + اختصاصی میده 😳
حتی برای یبوست، رفلاکس و وزن‌گیری هم راهکار داره!
مشاوره هم میدن 👌🏻
واقعا فرقشو دیدم

@ninifoodartam

@Atena_0422

باید با پوره سبزیجات شروع کنی
فرنی چیزی نداره
حریره هم چون هم مغزیجات الرژی زا هست هم کسی که رفلاکس داره رو بدتر میکنه براش بده

منم حريره ميدم بالا مياره واسه من با اينكه غذا خوب ميخوره ولي هرزگاهي بالا مياره طول ميكشه تا خوب بشن

بادام میگن برای بچه های رفلاکسی بده

سوال های مرتبط