خانما چجوری سیب درختی بدم دخترم باید رنده کنم؟

۵ پاسخ

حتما باید بپزی سیب رو آب‌پز یا بخار پز کنی و بعد حالا رنده کنی بدی
میتونیم تو فرنی بریزی

با قاشق بکش رو سیب که حالت پوره باشع

منم مثل خیلیاتون نمی‌دونستم چی به بچم بدم 😕
تا اینکه این کانالو پیدا کردم 😍👇
برنامه غذایی دقیق + اختصاصی میده 😳
حتی برای یبوست، رفلاکس و وزن‌گیری هم راهکار داره!
مشاوره هم میدن 👌🏻
واقعا فرقشو دیدم

@ninifoodartam

@Atena_0422

اب پز بعد پوره کنین

من رنده میکنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی