خانما ناهار نی نی هاتون چیه

شیرخشک رفلاکس

۱۶ پاسخ

از ناهار خودمون میدم( برنج کتلت سیب زمینی گوجه)
والا غذای سفره رو بهتر میخوره غذاهایی ک میپزم مخصوص خودش رو نمیخوره اصلا

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من یه چیز قرو قاطی😅 چون اصرار دارن خووشون بگیرن دستشون بخورن مجبورم یه چیزی درست کنم شل نباشه. پیاز سرخ کردم با زردچوبه و رب گوجه، دو تیکه ماهیچه و هویج و سیب زمینی و کدو سبز و لوبیا سبز چندتا انداختم باهم بپزه بدم دستشون بخورن. آبشم با سرنگ داروخوری بهشون میدم

منم مثل خیلیاتون نمی‌دونستم چی به بچم بدم 😕
تا اینکه این کانالو پیدا کردم 😍👇
برنامه غذایی دقیق + اختصاصی میده 😳
حتی برای یبوست، رفلاکس و وزن‌گیری هم راهکار داره!
مشاوره هم میدن 👌🏻
واقعا فرقشو دیدم

@ninifoodartam

@Atena_0422

سیب زمینی و مرغ .هویج و کته پلو سفید براش گذاشتم

تخم مرغ آبپز به زور سه چهار تا قاشق خورد دیگه نخورد

ماکارانی

نهار خودم هر چی باشه 😆😅

سیب زمینی پخته

ابگوشت

پوره هویج و سیب زمینی

دمپخت مرغ

پوره مرغ و سبزیجات

کوکو سیب

سوپ تو شیشه

سوپ ماهیچه🤭

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان 🫘لوبیا🫘 مامان 🫘لوبیا🫘 ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی