۱۳ پاسخ

سیدرال گرونتره که درتعجبم میگن خوب نیس

اره منم سیدرال میدادم اما گفتند اهنش کمه و لیپوزوفر بده و الان اینو تهیه کردم

من لیپیفر فورت میدم خوبه بنظرتون؟

من بنفش

لیپوزوفر چه طعمیه ؟ سیدرال که خوشمزه هس اونم خوش طعمه؟

منم لیپوزوفر آبی میدم

منم آبی میدم

چه جالب
پ چرا همه میگن سیدرال بهترینه

دکترپسرمنم همینوداد گفت سیدرال خوب نیس

خیلی خوبه منم همینو میدم

اره عالی هست

منم لیپوزوفر میدم خوبه

بله دختر من لیپوزوفر ابی دکتر بهش داد

سوال های مرتبط

مامان آوین و آسمان مامان آوین و آسمان ۱۴ ماهگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی