۷ پاسخ

منتطر چی هستی از دکترت نامه بگیر برو دندون پزشکی

ژل دنتوفورت ابی بگیر بزن رودندونت ساکت میکنه

توی سه ماه دوم میشه اونم دکتر باید بگع

من رفتم و نمی دونستم باردارم حتی عکس هم انداختم ولی خوب چ میشه کرد توکل به خدا

اره عزیزم من پنج ماهگی رفتم عصب کشی کردم

فک کنم باید مجوز بگیری از دکترت و بری دندون پزشکی

من دکترم گف تو ۳ماهه دوم مجازی هر کاری بکنی فقط عکس نگیر اگه مجورشدی محافظ دور شکم بزار و بگیر

سوال های مرتبط