۸ پاسخ

و وقتی شروع کردم به قرص کلسیم خوردن حس میکنم کمک کرد بهم

من تو هفته های پایین دندون درد اومد سراغم فقط با نمک تونستم آرومش کنم لثه هامم عفونت داره ولی کاری نمیتونم کنم جز نمک خداروشکر بهتر میشه وقتی نمک میزارم روش و با نمک مسواک میزنم

مال منم یه دفعه درد کرد قرص ژلوفن رو نوکشو ببر بریز رو دستمال کاغذی بذار روی دندونت همون لحظه خوب میشی تا چند وقت هم درد نمیگیره

بهترین کاری که در حق خودم کردم این بود که قبل بارداری تمام خرابی هارو درست کردم ، خیلی بده دندون درد ، قطره دنتول بذار ، اسپره لیدوکائین هم خیلی خوبه ولی بپرس بعد بزن ، کاملا بی حس میشه

دندون پزشک گفت نمیشه؟چون نمیشه نداریم نامه از متخصص زنان میگیرید یک دکتر خوب پیدا می‌کنید خیلی از دکتر ها فقط یک عکس کوچیک با روپوش میگیرن

برم بگردم ببینم کسی پیدا میکنم
آخه یک دفعه از دیشب درد اومد تاحالا ن دردی ن چیزی

تو سه ماه دوم میتونی از یه دکتر دیگه بپرس .به منم گفتن نمیشه انقد گشتم تا پزشکی که بتونه عصب کشی انجام بده پیدا کردم.

منک دندونم درد میکرد رفتم عصب کشی کردم
سر بچه اولمم دندونم رفتم درست کردم برو یک دکتر دیگه
بگو برات عصب کشی کنند ولی عکس نباید بگیری اونم اگر جایی با تجهیزات بری لباس مخصوص تنت میکنن و ازت عکس میگیرن
من دندونم درد میکرد ب دکتر دندونپزشک گفتم مشخصه ک دندونم به عصب رسیده لطفا منو برا عکس نفرستید روکش هم نمتونم کنم عصب کشی کنید دردش اروم بشه

سوال های مرتبط