خانما یه سوال ،سونو رشد مگه ۳۲ هفته نیست؟

۷ پاسخ

دکترمن گفت 32هفته برو بعد بیانامه سزارین بدم

از ۲۸ تا ۳۲ میشه رفت

بستگی به دکتر داره

از ۲۸میش رفت تا ۳۲ هفته

بستگي به دكترت داره از ٢٨هفته ميفرستن

۳۱ تا ۳۴ هفته اس

از28هفتگی به بعدمیشه انجام داد

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری