۱۱ پاسخ

کتاب خوندن و حذف گوشی و تلویزیون به طور کامل هم خیلی تاثیر داره حتی بیشتر از حرف زدن

گفتار درمانی نمیبریش؟کتاب مریم دریانورد رو بگیر خودت باهاش کار کن از قسمت افعال شروع کن....چند سالشه ؟

عزیزم من خواهر زادم 4 سالش بود هنوز حرف نمیزد اصلا نمیفهمیدیم چی میشه الان 15 سالشه وای امان از زبونش جوری ادمو میسوزونه به خدا بهش میگم تو زبون باز میکردی چی میشدی. نگران نباش بعضی از بچه ها دیر زبون باز میکنن

پسرمنم ۳سالگی حرف زد ومن خیلی غصه خوردم من امگا ۳دادم و باهاش تمرین کردم‌ گوشی و تلویزیونم یه مدت کامل قط کردم ک نبینه بعدش حرف زد

هیچوقت دور ور برات مهم نباش کار خودت بکن بخدا بسپار

میدونم حق داری واقعا
کاردرمانی و گفتار هم میبری ؟پسر منم از سنش عقبه حرف زدنش
من گفتار می‌بردم الان نمی‌برم باز میخوام بذارمش مهد

حق داری عزیزم🥺 منم بچم دیر زاه افتاد با سه ماه کاردرنانی اکی شد و تا زاه بیفته من واقعا از نگاه و خرف های کردم اذیت بودم. به امید خدا و با این همه تلاشی که واسه پسرت انجام میدی چنان به حرف بیفته که دهن همه اینتیی که بیخودی حرف زدن بسته بشه💗

دردناک تر از همه چیز قصه ی منه بیا بخون میفهمی چی میگم

مامان معجزه تو هنوز درگیر بچتی بابا ولش کن کشتی بچه رو بخدا به وقتش حرف میاد میخوای زوری حرف بزنه ابد حرف بزنه ک سرت ببره به حرف کسی نشو هرکی هرچی میخاد بگه

من جایی نمیبرمشش ک اینجاحرفش بزنن کلاخطشون زدم براهمیشه

عزیزززززم...منم خیلی حرف خوردم سر حرف زدن بچم درکت میکنم

سوال های مرتبط