۱۴ پاسخ

گل داره به نظرم بدون گل بگیر

من بخاطر گلش دوسش ندارم
اینو دوبار بپوشی بعدش دلتو میزنه فک میکنی تکراریه. ساده بگیری باهمچی بهتر ست میشه

صورمه ای و کرمش قشنگتره

کرم قشنگ تره

سورمه ایش قشنگه

بنظرم سورمه ای بگیر با یه کت کراپ سفید یا اگه میتونی رنگ جیغ بپوشی سرخابی ست کن خیلی خوشگل میشه

خیلی نازه❤😍

قشنگه پیش پیش مبارکت باشه گلم

برا بیرون میخای پیج ش ب منم بده

یکم کوتاه تر بپوش 😁🤭

خیلیییی خوشگله😍پیش پیش مبارکت باشه شیما جان😘😘

مدلش قشنگه
رنگش نه

عاشقشم من

اره خوشگله😍

سوال های مرتبط