خانوما شما ب بچتون سیب زمینی سرخ شده میدید

۷ پاسخ

اگ ایر فرایر داری بزار بی روغن درست شه
ولی من هنوز دادم دکتر گفت زوده

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

اره فرقی نمیکنه هروقت باشه میدم

من درست کردم پوست سختشوجداکردم نرم توشودادم خوشش اومد

نه
ولی یکبار با کره سرخ کردم دادم بهش
روغن اصلااا

آره دختر من عاشقشه😁

ن هنوز

سوال های مرتبط

مامان آریا👼🏻 مامان آریا👼🏻 ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان پناه 🧍‍♀️🫀🧍‍♂️🧚🥹 مامان پناه 🧍‍♀️🫀🧍‍♂️🧚🥹 ۱۱ ماهگی