میگم ناراحت شدن زیاد و گریه اینا رو بچه تاثیر داره ؟

۷ پاسخ

صد البته تاثیر داره ..متاسفانه من از وقتی باردار شدم همش تو ناراحتی و استرسم

من اون روز با همسرم بحثی شد دعوا کردیم همش گریه کردم از صبح تا شب بعدشم نگران شدم سونو هم نرفتم دیگه

اره رو بچه تاثییر داره من چند روز ناراحت بودم گریه میکردم تکوناش کم شد حتی بعد این که حالمم خوب بود کم تر تکون میخورد بعد دو هفته خوب شد دوباره.... دیگه از اون موقع به هیچی اهمیت نمیدم شل کردم خوبه حال بچمم

آره گلم بچه نغ نغو میشه اذیتت میکنه

بله گلم روی بچه تاثیر میزاره روی خودتوم عزیژم سعی کن دوری کنی

اره خیلی .هم حال خودت بد میشه هم بچه

اره عزیزم برا خودتم باعث افسردگی بعد از زایمان میشه.

سوال های مرتبط