۸ پاسخ

سلام ۱۰۰ درصد

منم هر روزززززز گریه میکنم، یعنی از روز اول یک روز هم آرامش نداشتم، چنان تنش هایی رو پشت سر گذاشتم که نگو و نپرس، بچه رو سپردم به خدا، گفتم یا شرایطم رو درست کن یا خودت حواست به بچه ام باشه.

آره گریه نکن

صدرصذددددددد

بله، بچه وقتی بدنیا بیاد یک بند گریه میکنه
وقتیم بزرگ بشه جزو بچهای نق و نوقیه
هرروز همراه با شما گریه میکنه و حس بد تجربه میکنه
بهتره خودتون کنترل کنین اون بچه حیفه

منم همینطور خیلی تنهام و دل گرفته

معلومه که تاثیر داره
گلم فکر خودت نیستی فکر نی نی توی شکمت باش اون که گناهی نکرده

اره عزیزم چرا الکی گریه میکنی

سوال های مرتبط